2008-09-14 | 23:25:21

ÖB vax snubbe - en blöt kväll alltså

Vilken kväll! Det är inte många kvällar som slår dessa tillfällen men när pinglorna är på G då äre som sagt fritt för allt vad som inte brukar hända i vanliga fall att hända. Igår var absolut inget undantag. Kvällen började med lite pimpling hos moi, lite galna bilder i köket samt annat snick snack. Som vanligt har jag ingen aning om jag sagt någonting under samlingen hemma hos mig. När bella o emma sätter igång då nickar man bara och säger ja. sen får man skrika om man skall höras hahahah. Ialf vi styrde kosan mot Stadshuset - men det var ju dödsångest där inte än människa klockan halv tolv. Fan nu blire något bajs tänkte jag. Vi hamna på Bishops arms. Ålderssnitt - stenåldern, mamma och pappa, äckel, fyllon, någon trevlig, plus vi. Vi var förmodligen yngst.

Jag känner mig nyktrast och måste ha påfyllning. De andra två, särskilt bella, jag fattar inte hon är alltid fullast... hur det vet jag inte hahahh. hon nesslar till sig en öl och pladdrar om att "såhär är det i England Irre, fatta va härligt" i ljudvolum 500. Nästa sekund är det en "ericavillinteattduskallkommainärhetenavmigkille" som stirrar på mig två centimeter ifrån.

Jag smyger fram frågan till bella. "tyst nu, men tittar den där snubben på mig" Bella: "Ja, fan han kollar in dig, nu ska jag konfrontera...typ i den stilen. Lätt uträknat - nu äre kört! Bella försöker nessla ihop mig med denna kille som liknar någon som smörjer in sig, solar och använder ÖB vax som vi sa. Jag dör alltså. Bella har asroligt och kör på. Han skrattar lite och nickar typ. Jag dör inombords, flinar och utrycker ljudlöst "jag skall döda dig". När jag fått o dricka rymmer vi.

Johan har joinat oss. Han är så rolig hahha. han vettu. vi styr på Oscars. Det blir en asrolig kväll där som ja inte alls är som vanliga kvällar. Till min lycka träffar vi Pilvi så vi är med henne hela kvällen. Träffar även många av grabbsen och även Anna som jag inte träffat på länge. Det blir lite dans. för det räckte. ÖBvax mannen är såklart på Oscars. På dansgolvet och till sin lycka ser han mig. Jag dör igen. Han kör en äckeldans. Jag rymmer och ger arga blickar mot bella som har asroligt.

Pilvi kör oss hem efter en tur på donken där vi (bella) skrämmer livet ur stackars moppa. En helt perfekt kväll var så avslutad.





















Kvällens konstaterande: Emma och Bella skall sitta på draken.
- Emma: Bella du håller ju mig på brösten!..
- Bella: Ja jag vet. 
2 Kommentarer
Emma:

Att du snappade upp drakkommentaren Irre, hel skön afton mina vänner

2008-09-15 | 16:21:06
Bella:

mohahahahhahahahahahahhaha!

2008-09-15 | 23:04:07
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.