2008-09-30 | 12:22:00

snabba ryck

hej vänner.. det är snabba ryck nu kan man säga. jag har fixat boende som ni kanske vet och redan imorrn åker jag ner till Sthlm, jag skall jobba torsdag fredag sedan får vi se.. skall förhoppningsvis till falun på lördag söndag så det är mycket åkande. sedan jobbar jag heltid måndag - fredag ev helger. men om det skall gå enligt planerna så ser säkert vissa av er mig redan näst nästa helg..

nu ska jag köpa mig en laptop hiih sen så fika med bella, äta med mamma o pappa o sen match. därimellan blire lite kontroll över packningen osv...

imorrn bor jag i sthlm jösses..

jag är lite rädd nästan hehe..

kom o hälsa på mig om jag nu blir kvar länge..

ciao
2 Kommentarer
Bella:

vad kul att det går bra för dej där nere. och här är det samma visa. långtråkigt. men ja ska jobba imorrn. höhö. Men va de nästa helg du kommer hem? för lars ville ha besök den helgen men du får gö som du vill! ciao.

2008-10-02 | 21:41:40
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Bella:

gaaah nu skämms jag jag glömmer alltid bort fördelsedagar jävla kukarnold. Jaa men när är den 13:e?

2008-10-02 | 22:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.