2008-09-19 | 14:26:33

Tristess i väntan

Nu äre tråkigt! klockan är halv tre snart.. och jag fattar inte vart dagen tagit vägen nu igen. Fan va less jag blir. Bella jobbar och kan inte sitta o dö prata med mig. Så nu sitter jag bara och väntar eller längtar typ. Tänkte ska man åka mer på stan en sväng och titta på lite höstkläder? det kanske skulle vara kul faktiskt. men bara titta någon timme.. Ja kanske det!

Emil kommer ju inte förrän vi åtta tiden så det är ju as lång tid tills dess. då hinner jag ju göra en del. Har ju "tränat" eller promenerat så det är klart, ätit, msnat och surfat klart. Inga jobbsökningar idag, jag har en viktig att skriva nästa vecka. den måste bli super så då skall jag vara riktigt peppad att skriva.

Äh boring.. nu gör vi något av denna dag!

So long


Åh Budapest
1 Kommentarer
Bella:

va skönt att emil kommer hem i alla fall. men jaa du hade de inte varit för den heta säljaren idag så hade min dag inte känt speciellt insipirerande den heller. Åh jag kan inte sluta tänka på karln fy fabian. hahaha hej .

2008-09-19 | 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.