2008-09-22 | 17:18:18

Tvätta frukten!

Idag en helt vanlig dag var jag på Willys och handladet. Där stod jag och tittade på frukt och grönt när jag ser en gubbe lite längre bort. Han står vid vindruvorna och äter! Japp gubben står och proppar i sig en massa vindruvor.. jag står ett par meter bort och stirrar på honom men han ser mig inte.. konstigt nog.

Gör man så!
För det första är Willys vindruvor typ jätte billiga typ 10 kr el nåt
För det andra kan det bli fräckare än sådär!
Han såg inte undernärd ut eller något sådant.
Men när han ätit klart rullade han sin vagn vidare.

Suck

Tvätta och skölj alltid frukt och grönt!

3 Kommentarer
Lars:

Hahaha vissa människor vettu!

2008-09-22 | 19:00:13
Bella:

Hehe, det är fullkomligt lungt hurru. Klart jobb går föra tramsprat på telefon. Superkul med jobbet. superglad för din skull. :D men är det ett nytt eller är de samma du snacka om förut?

2008-09-24 | 23:13:56
Bella:

Hehe, det är fullkmligt lungt hurru. Klart jobb går föra tramsprat på telefon. Superkul med jobbet. Superglad för din skull :D men är det ett nytt jobb eller är det samma som du snacka om förut?!

2008-09-24 | 23:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.