2009-04-08 | 12:48:40

i längtans tider



Imorrn är det äntligen torsdag. Känner att glädjen är påväg upp igen. Såg även ett intressant jobb som jag bara skulle vilja lägga vantarna på. Oj det vore verkligen något. En ansökan kommer göras, helt klart. Nästan som en liten dröm, ett av mina mål - att komma i närheten av det som intresserar en mest.



Skärtorsdag imorrn - påsken är som sagt på intåg. Påsken är väl inte så speciell för mig längre men det känns ändå
rätt mysigt. Lite ris och färger är ju trevligt. Jag jobbar tidigt imorrn också. härligt! då är det bara att förbereda sig för att karln skall komma vid åtta snåret.

Funderar också om jag kommit in i en konstig periodare. Är himlans trött varje morgon just nu. Det är inte riktigt likt mig. Jag har ju varit uppe länge men ja sover ändå åtta timmar men ändå är jag trött. Kanske lite vårdepression eller något sådant tråkigt. Men snart är denna vecka gjort då kommer det blir bättre det känner jag.

Hoppas få träffa lars också, kommer bus också hem till påsk??

Ah nu skall jag spana vidare.

so long
1 Kommentarer
Emma:

Sorry vännen, tanken var så men Rickard har gått & blivit förkyld och det var tyvärr svindyrt med tåget:p Kanske helgen där på? Vi ser vad som händer ...kramar

2009-04-08 | 18:57:00
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.