2009-04-07 | 11:47:57

inspiration dead

jag har för en stund tappat mitt bloggintresse. Dagarna består som sagt inte av mycket värt att analysera. träning och jobb. ingen höjer direkt på ögonbrynen över ett sådant ämne.

Kameran behöver nya batterier vilket gör att det inte är lika kul där heller.

Men i väntan så är det snart påsk. Jag jobbar såklart endel över påsken men det kan nog bli bra ändå. Emil kommer på torsdag även lars. Det blir säkert lite händelser som är värt att notera över helgen skulle jag kunna tro.

då är kameran ialf laddad, mitt humör är på topp och nya händelser skall ta vid.

1 Kommentarer
Emma:

Tokon, fyllebilden i tunnelbanan..

2009-04-08 | 18:58:26
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.