2009-04-03 | 19:53:33

Matt.

Oj nu blev jag riktigt seg och matt kan jag säga.
Mina fötter värker rejält.
Haft högklackat hela dagen på jobbet, sedan blev det någon timme på birsta också.

Pust.

Blev en sväng på glasbanken också. Inhandlade för två kvällar men det blir tydligen bara en kväll.
Men då har jag så det räcker och blir över.

Jag har shoppat idag också!
Första gången sedan nyår!

Två toppar en kofta och en jeansväst! lycka.

Hoppas jag behåller allt nu. Kan ta några bilder sen.. tycker inte korten blir någe fin när jag försöker knäppa
på mig själv..

Nu får vi se hur kväller artar sig. Kommer bella? Ska vi åka iväg nånstans? el blir det en tv/msn kväll?

nä fan
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.