2009-04-23 | 21:25:34

sleep.


Berlin - 08

Hej.

Min dag har inte stått i händelsernas centrum direkt. Fick börja morgonen med att ringa kundservice på det stället jag skall lämna in min ansökan till. Det funkar fortfarande inte och paniker är stor. Imorgon skall jag ringa personalansvarige där borta så jag hoppas hon kan hjälpa mig. Det kan ju inte bara vara jag som har problem.

I övrigt var det en inte allt för spännande dag på jobbet direkt. Dagen innan löning och inte mycket folk. Maria sålde till den förste hon prata med och jag till den siste jag pratade med. Inte direkt stora odds på det inte.

När jag kom hem var jag helt slut, fattar inte, när jag jobbar förmiddagar blir jag helt död i kropp och huvud. Så lite käk och lite sovamiddag gick bra innan jag tog tag i mig själv och gick min dagliga runda runt havet. Tittade på svanar och njöt i solen.

Imorrn är det äntligen lön och lite lite klirr i kassan. Känns rätt tomt där, köpte biljetten till falun idag också. Pust. Mitt kort är lättare en bomull idag.

Det vankas fest i helgen - viskar det i mitt öra. Jag har även tummat på att jag skall gå...Vill jag det? Vad har jag gett mig in på...

Vi tar det när det kommer.

Hejs.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.