2009-04-03 | 09:50:39

stop at 04

morning.

jag tog mig upp åtta även fast det var svårt. somnade ett igår.. snozade från halvåtta innan jag bestämde mig.
Idag är det fredag och helg igen. Tänka sig.

jag börjar om tjugo minuter och känner mig sådär lugn i kroppen. måste nog tagga till lite som man säger i
säljarvärlden.

Jag har inte så mycket att berätta sedan gårdagen. Det är ganska lugnt kan man säga. Men jag är riktigt sugen på
festligheter än. Kanske jag och Jenny kan dra ihop något imorrn , ska kolla vad det sägs på jobbet.

Men annars hoppas jag på att bella och ja kan dra en veva i trakterna. Vi får se hur det utvecklar sig.

Idag slutar man ju redan klockan tre, då får man dra i planerar ådrorna.

Ingen tråkkväll framför tv.n nu. Trots att det är hockey ikväll igen.

Har fastnat i albumet från 2004 ett tag nu. Men det ligger på datorn och är bra till hands när nytagna bilder ståtar med sin frånvaro. Det var ju ändå en mysig tid det där.









2 Kommentarer
Emma:

Kalle!!!

2009-04-03 | 12:04:10
URL: http://buckley.blogg.se/
Bella:

hejsan hoppsan! slå mej en pling då du slutat.

2009-04-03 | 15:25:00
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.