2009-04-21 | 19:50:01

To be










Bilder från Budapest 07

Ännu en dag är snart till ända el blir det enda. Ialf. Håller på att greja med ännu ett personligt brev. Jag tror jag kommit till en slutpunkt. Äntligen. Jösses vad det tar tid. Såg även att det hade varit bra att få in ett annat till imorrn. Vete fan om jag hinner klart det. Får se hur jag gör..

En tanke som slog mig när jag tittar igenom gamla foton..Varför är de inte framkallade, jag fick en läskig känsla idag att allt skulle krascha. Hårddisk och extern hårddisk. Rubbet! Mitt Liv! Maria sa till mig på jobbet att inte ens hårddiskar kan ju hålla för evig. Ångest!! Tänk om den skulle dö och jag har inte framkallat alla än...Fan.

Måste måste måste göra det snart!

Tänkte därför till Emma..du som har så mycket bilder från London, kan vi inte slå ihop oss och framkalla dem?? Jag kan lägga upp mina med och framkalla dom. SÅ har vi alla tre foton framkallade?... Tycker vi skall ta tag i det där! Det kostar ju ändå knappt en krona att framkalla ett kort!

Dessutom såg jag ju dina kort från Budapest på vår sida.. Dom borde också framkallas! Jösses...

........................................................................

I övrigt går det något trögt på säljdelen, folk verkar vara mättade för tillfället så det är tungt. Men det är bara att kämpa på som....
1 Kommentarer
Emma:

Låter bra, vi har pratat om det tidigare också...klart vi ska men lite mkt just nu i dagarna. Men självklart tjejen!

2009-04-21 | 21:50:12
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.