2009-08-19 | 18:01:08

I tid och rum

Igår var det middag med bella och Lars på underbara Saffran. Avskedsmiddag eller vad man skall säga. Bella skall joina busen och flytta till Uppis.. Känns konstigt att så få nu är kvar men det är bra då kanske man själv har hoppet kvar om att snart är det min tur.

Jag vet ju ialf vart jag skall åka om jag skall träffa mina bästa vänner.

I runda slängar vad händer för tillfället?
Jag bjöd på min härliga blåbärspaj som gick hem. I övrigt äre bara två dagar kvar innan man ställer sig in på andra rutiner till veckan. Känns skönt och bra. Det är dags att ge sig ann jobbkretsen igen. Just nu känner jag mig på brahumör till denna återkommande uppgift.

Imorgon väntar Surströmming på jobbet. Hurra så gott!

Snart är det torsdag igen!?

Helgen kommer ägnas åt... få se jo Friidrott!
1 Kommentarer
Emma:

Snart är det din tur att flytta, vet det bara. Annars är du välkommen när du vill hjärtat till "Uppis"...:) Kommer troligen hem över helgen - fårse vad vi hinner med, som vanligt mkt av alla...:) Sköt om dig!

2009-08-19 | 18:12:10
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.