2009-08-26 | 13:30:26

My lovley





Häromdagen var jag och shoppade. Skulle ju egentligen inte shoppa såhär tidigt. Men som sagt det går ju inte att hålla såntdär när lönen just trillat in. Jag hade ju ändå skrivit upp endel saker. Och nu har jag unnat mig nytt och frescht!

Kokosprodukterna från BodyShop fick jag från RadioGuld när jagvann där. Helt sjukt underbara produkter. Huden har aldrig mått eller luktat bättre! Scruben peelar bort allt på kroppen och man blir helt silkeslen. Denna serie är helt ny på BodyShop, naturligt framtaget som det brukar och ja man mår verkligen bra.

Sedan har jag inhandlat nytt smink. Slängde bort all skit. Köpte nya ögonskuggor från Isadora samt mascara. Penslar från HM, ny neccesär från björnBorg, foundationkuddar från kicks och nya kammar från Åhlens. Köpte även parfymen jag pratat om tidigare. Hade inget val. den luktar så gott. närmare fyrahundra el något kostade den. Men helt klart värt de.

Blev även en enkel svart kofta från HM som jag letat efter. Ska hitta lite snygga broscher att ha till den om jag vill ha den knäppt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.