2009-12-04 | 18:42:23

Fika på stan väntar






Titt vilka fina vänner man har =)

Dagarna går i en väldig fart. Snart är det jul. Har hunnit med att gå en promenad, köpt en julklapp till pappa, sytt i mina kläder och fixat en fin fotobok. Den boken tog tre timmar att fixa men jag är super nöjd.
Bilder på mina närmaste från 2009. Det har ju faktiskt hänt endel i år ändå.

Så timmarna rullar på. Nu har mitt hår blivit lockigt, det snöade förrut så bäst att gå på ett säkert kort.
Det vankas fika med Bella på stan. En hederlig senfika. Kanske slinker det ner vin också.


Notera. 13 dagar tills emil kommer hem.
1 Kommentarer
Emma:

Hej gumman, jo tack mkt heltid nu...hade tänkt åka hemövers 23:e och hoppas kunna vara hemma i mellandagarna kanske? Om jag får ledigt? Vi åker ner igen innan Nyår för Rickard har jour då. Visst visst...hoppas veta till veckan.



Kul med kalendern! ;)



Kram på bästa du!

2009-12-04 | 20:24:41
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.