2009-12-14 | 15:03:35

Julstämmning

Här sitter jag och lyssnar till en julskiva.
När inte snön vill komma så måste man ju skapa lite stämmning åt sig själv.
Jag höjer volymen och tänker på en vit och snöig jul.

Det är ju faktiskt julafton nästa vecka!
Sjukt.

Jag skall sätta igång och göra lite paket.
Jag känner för att pyssla och greja med snören och annat roligt.

Måndag är en bra dag idag.

Friskis receptionisten såg att jag klippt mig och tyckte det var så fint. hihi!
Min nya skräck coach är riktigt bra.
Jag ändrar mig så sakterliga.
Hon tyckte jag varit dukig så detta kanske leder någonvart!

Hope so.






förra vintern vid Sidsjön. Då var det verkligen snö!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.