2009-12-16 | 18:09:43

M.I.A



Jag lyssnar till Paper Planes och Jimmy av M.I.A
Det får en på rätt humör och håller en allert.

Jag har träffat min supercoach som jag var rädd för. Men inte nu.
Hon är grym och det var verkligen bra att jag fick en ny.

Det blev inget fika med Bella på stan. Synd. Men jag köpte mig fyra små rätter som lite tröst ialf.

Jag känner riktig julfeeling ockå. Har skickat julsms till mina vänner jag inte träffar så ofta eller har så god kontakt med längre.
Det är väl snällt tycker jag.

Hoppas det uppskattas.

1 Kommentarer
Isabelle:

gissa hur gammal M.I.A är? 34!!!!!!!!!!!!!!!!! Det kan man inte tro.

2009-12-16 | 20:58:34
URL: http://pascommelesautres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.