2009-12-08 | 15:40:15

Ordningen


Palma, Mallis.

Ordningen är nu återställd. Mitt humör är tillbaka och det mesta är bra. Jobbet gick kanon. Natten också bra.
Har även nu bokat tid för cut, även fast jag klippte mig senast förra veckan. Men jag hade bara en tid på mig och ja den måste tas! Nervo jag.

Hoppas Bella kan följa med och hålla mig i handen :D jag får bjuda på en kaffe efteråt.

Jag måste åka till Birta också, tänkte ju göra det idag men jag åkte o tränade istället.
Och just nu har jag ingen lust när "alla" har slutat jobbet.

Har sett en klänning jag måste prova. Men jag antar att "vikt/magen" sätter stopp.
Men prova kan man göra. Tror det blir en tur imorgon!

Ah mina tankar känns neutrala och tråkiga. Därför innehöllslöst inlägg.
Bättre blire nog!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.