2009-12-21 | 13:29:15

Snö snö snö

Jösses va det snöar.
Men visst är det lite härligt ändå =)
Nu blir det vitt, ljust och juligt till jul.

Det är ju ändå det alla ville ha.
Först klagar man på att det inte kommer någon snö.
Sen kommer allt på en gång.
Då klagar man igen.
Men vem är förvånad.
Inte jag.
Lagom är ett fenomen som bara finns i Sverige.

Jag har varit på gymet för någon timme sedan.
Trodde fan det var stängt för det var inte en bil där och jag kom knappt fram.
Men öppet vare och jag tränade på.

Snart ska jag värma lite varmkorv.
Ska kanske åka på systemet snart.
Jag har ingen direkt lust, vet inte vad jag skall ha men jag tänkte bunkra upp lite så man har.
jobbigt såntdär.

Sen skall jag upp till Sandarna för att fira svärfar som fyller år.
Det är mycket nu igen.
Beställde en julklapp igår också.
Fick mail att den är levererad idag.
Pust.

Men nu är jag verkligen klar!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.