2009-12-13 | 17:41:35

Sweet


Tema afton hos bella nått år sedan.

Igår kväll var jag och Bella hos Sussi. En riktigt trevlig kväll.
Jag och sussi snackade medan Twilight gick på Tv.n i bakgrunden.
Har inte sett den förrut. Av det jag såg kan jag inte direkt påstå att det var något för mig.
Men jag får väl kanske se den igen och koncentera mig bättre.

Vi snackade även igenom Sex and the Cityfilmen innan Bella dök upp.
Jag gosade med Clara medan Bella lekte muslim med Adrian.
Vi tittade in folk i skolkatalogen och insåg vår ålderdom och vårt mystiska val av kläder i ålder 14.

Sussi tog lite bilder få se om de dyker upp framöver.
Klockan tickade iväg till över ett innan man var hemma.
Två somnade jag, får ta och ändra på det ikväll.

Såg att Holiday skall gå på 3:an. Blir fin fint de.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.