2009-12-20 | 19:33:23

Update



bild: google.

Hej nu är jag hemma för mig själv en stund. Intensiva dagar med mannen har det varit. Vi har myst och haft det riktigt trevligt. Julshopping på stan, fika, hälsa på bella. Varit hos svärföräldrarna i några dagar nu.
Snön har kommit på allvar och det var riktigt kallt igår. -20 det bet nå jävulst i kinderna. Men det var ändå en mycket vacker vinterdag.

Emil har haft besök av lite släktingar från Härjedalen så lite festligt var det på lördagkväll.
Söndag, lång sovmorgon och en betydligt varmare dag. Otroligt fint var det nere vid Lögdösjön, snön låg så fint över tallar o granar och ljuset gick inte att klaga på. Tyvärr så tog jag ju inte med mig kameran.

Men Bella hade ju tagit så fina bilder där. och ja så fint var det.
Får ta nya när jag åker dit igen.

Efter massa sport, promenader och fika. Så ville jag ha lite egentid och ge emil lite distans haha.
Nä men skönt att få vara själv en stund också, spela spel, läsa, rita osv.
Jag skall ändå dit imorgon när Emils pappa fyller år.

Usch jag känner att dagarna går riktigt fort. Känns som det bara rinner iväg.
Men vi hinner nog vara med varandra alla dessa dagar.

Men men inge mer dravel nu.
Bus kommer hem snart, hoppas vi hinner träffas.
Känns som en bra jul/nyårstid det här :D
1 Kommentarer
Emma:

Jajemen det gör jag...det hoppas jag med, en sväng borde vi allt hinna med:p julkram

2009-12-20 | 20:02:37
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.