2009-02-16 | 22:35:38

06.00. Pang.

Imorrn står klockan på tidigt. Jag tänkte börja morgonen med skidskytte. Herrarnas stt  korea börjar denna härliga tid. Tur att man har TV på rummet, för om jag råkar blunda med ögat så ligger jag ju ialf skönt. Det brukar gå sådär när jag skall ställa klockan på så där tidigt när jag ändå bara skall se på tv.

Antalet tittningar av OS matcher och sändnigar är många under årens lopp. Känns skumt att ställa klockan på 03.00 för att se Sverige möta Tyskland i en gruppmatch i OS. Men va fan. Imorrn är det ialf VM, inga svenska chanser vad jag ser det som. De stora skall vila. Men blir intressant att se norrmännen svisha i backarna.

Imorrn blir det även träning och matlagning. Hurra, jag har så roligt! Var ialf kul att prata med Lars. känns ju som man lever lite när man får prata med.

Aja nu skall jag titta lite på tv.n innan det verkamheten läggs ner.

So long
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.