2009-02-19 | 17:33:37

Alltså.


Det måste ha varit den största chocken hitills. Det var länge sedan jag kastades tillbaka i tiden så fort. Skrämmande, Roligt, hemskt, intressant och omtumlande på samma gång. Emma idag slog du alla rekord någonsin. Vill man åka tillbaka till den gamla Oxid tiden besök. buckley.blogg.se

Måste begrundas helt klart.

Vad har hon skrapat fram för bilder.

Tror det blir dags för mig att ta fram den kära hårddisken för att skrapa fram lite gamla godbitar.

Detta var nog tillräckligt tills vidare..

Efter mer en timme med bella telefonen pratandes om finanskrisen..och annat såklart.

Nu har jag lyckas skrapat fram något gammalt från garderoben som jag möjligtvis kan ha på mig imorrn också. Suck, Shopping behövs, skulle kunna kasta ut allt!

I övrigt var jag på gymmet 08.15 imorse. Starkt jobbat!!

Sedan hare blivit skidor för hela slanten hihii. VM silver idag, inte illa pinkat!

Imorrn bär det av igen. Kära SJ...saknar ändå bus...vi fixar det dära vi kan göra nått!!

Nu väntar match. Ah mitt andra hem..alldeles för länge sen.

so long
1 Kommentarer
Emma:

Ha ha, kuliga bilder jag hittat va..? Ibland så, ha kul hos Lars nu..kommer hem fler gånger! Många kramar

2009-02-19 | 19:12:57
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.