2009-02-05 | 17:25:04

Är det melodifestivalen ?

Tänkte på det här idag..är det dags nu igen för melodifestivalen i helgen? Har liksom struntat i de artiklarna på Aftonbladets nöjessida. Ser jag mumsmåns, mari sernhollt eller cherley clamp då brukar jag blunda och rulla vidare.

men idag slog det mig när jag gick på willys, stod där i kön och ögonen föll på klicktidningen.. har hållit mig borta från denna tidning ett längre tag nu. Till emils stora lycka vad jag förstår. men nu stod det..."Stora melodifestival bibeln typ.." läs allt om artsisterna och låtarna blbabla..sedan på aftonbladet står det..Måns kommer inte och se Mari..stannar hemma. Suck

Nu är det alltså dags igen. Melodifestivalen..Suck. igen. Jag skall säga som bella alltid gör. I år skall jag inte se ett enda avsnitt...men som det brukar vara så lär man sitta där och glo. och klaga i vanlig ordning. Tur att bella är i london då slipper hon skiten..Det lär väl vara på lördag också, då jag är hos emil..hans familj brukar titta. Inte emil..han brukar sitta i soffan och rita medan jag glor..sedan får man höra "fy fan va värdelöst!" mainstream skit" tycker du han är snygg?" hahahha

Ja blir som vanligt en intressant helg.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.