2009-02-12 | 10:21:13

Födelsedag och tulpaner

Godmorgon friends

ja var upp tidigt idag tyckte jag, kvari i åtta flög jag upp. (hade i och för sig ställt klockan) men ah upp för den dagliga fikan och timmen vid tidningen. Ahh mysigt. Dock inte lika mysigt ute när tempen står på -17 men solen skiner ialf. Jag somnade en kvart efter fikat innan jag fick ny kraft. Det goda humöret håller i sig, ialf på morgonen. Det deppar alltid ihop på kvällen..kanske för att det börjar bli mörkt, kallt, och ännu en dag har gått..

Nu är det som sagt torsdag igen. Alltid torsdag. veckorna går så fort. redan 12e februari. På lördag äre alla hjärtans dag..som jag ser ut som jag får fira i min ensamhet. och på söndag kommer bella hem. och ja idag fyller faktiskt Mamma år. känns ju kul =) jösses fan alla blir äldre. jag får ångest. är det min tur snart också?? nää

Ialf Mamma fyller år idag, läste i tidningen att man till alla hjärtans dag skall köpa tulpaner istället för rosor för det ger liksom en mer vårkänsla.. kanske är sant. Skall springa upp på fröken fräken tror jag och köper mig ett par fina tulpaner till Mamsen. Tänker vara snäll igen. Sen skall jag göra ett paket.

Sedan vankas det ju mammas smörgåstårta. Mums! Fasen att hon skall sluta fem..plus att pappa är borta och inte heller kommer hem förräns dess. Måste vara ambitiös tills dess. Går på affärn vid  tolv, det blir bra. sedan paket efter det. Ikväll är det ju även hockey så det finns många plus idag! =D

aja so long

2 Kommentarer
Emma:

Hälsa & gratta mor din=)

2009-02-12 | 12:25:39
URL: http://buckley.blogg.se/
Lars:

Hej. Ja jag vet man borde fara till norge en sväng. Någon gång iaf.

2009-02-12 | 14:19:09
URL: http://larrepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.