2009-02-18 | 17:12:44

Jaha.

Hej,

hade just fixat klart ett personligt brev, allt klart. Då skulle jag gå igenom kriterierna en gång till på sidan för att komma vidare till hela altetet. Jag brukar vanligtvis inte slarva utan läsa och grunda ordentligt. Men nu så hade jag slarvat. och för det fick jag. Efter några timmar framför datorn så var allt förgäves. Fysik A fanns inte med i mina papper. Jaha. Då kan man kasta skiten i papperskorgen. Trött jag blir, har slarvat lite med annonser nu...igen.

Jag får ta och fixa det. men nu försvann motivationen något. suck. Ska iväg på ett infomöte idag, får se hur det går. Är inte så sugen.

Känner mig lite mysko idag, vet inte vad jag är på för humör. Inte har jag varit ute heller..kanske därför. Blev ingen träning. blir det imorgon. Fan månaderna går så fort. snart har jag bara tre månader på mig..

Gick fina fisken på jobbet idag/natt ialf. Energin sprutade på fast det inte fanns så mycket att göra..hoppas på lite mer jobb nu snart.

Hörde rykten om en ny Sj resa...till helgen!!...Jag har lite beslutsångest..Bus kommer ju..Attans.. Vi måste prata.

I övrigt,, nja som sagt, för mycket fritid som bella säger. jotack för mycket. Att jag inte tränade idag. Men imorrn erica. plus skidskytteVM och SkidVM samma dag och även Hockey! har ni hört nått värre.

Ikväll äre GE galan från globen också. Alltså varför får jag inte ett jobb inom sportens värd! Jag skulle aldrig byta jobb! Min dröm..

So long friends.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.