2009-02-10 | 20:51:44

kikade lite på bil..

Hej friends!

Tisdag och allt på topp, eller hur? Jao jag har fixat och donat lite med mina annonser idag. Två inlämningar, en kort och enkel en bara ifyllning och klipp och klistra. Imorrn mer advance. Tiden börjar bli knapp nu och vi är inne på mitten av februari.

I alla fall, varit ute och gick en sväng idag, runt havet i vanlig ordning, matade lite fåglar som stått på isen och spanat på mig. där jag gick oskyldigt med min lilla påse. men så fort de såg att jag började pölsa i snön förstod de vad jag sysslade med. tur att man kan göra någon glad, genom att kasta lite rester.

Mer då? jag och pappa åkte och handlade på citygross men innan vi åkte hem gick vi in på saab och kikade lite på bilar. jag har nog aldrig varit och tittat på bilar. oj jag kände va sugen jag blev på en ny bil. även fast jag älskar min gamla kärra,.men den skall ju kanske avlivas snart..tyvärr. Pappa skulle väl egentligen inte köpa någon.. utan bara titta lite..vi kollade på en ny opel, sportvariant, liten, sportig, silver och underbar hahah. Nä men jag kände hur shoppingnerven började hoppa till. den har som sagt legat helt död i ett halvår tror jag. Hade jag haft pengar hade jag nog velat ha en.

Fan alltså, jag trodde jag hade lärt mig det här med säljtekniker nu när man är lite "erfaren" men jag är fan så lättlurad. Säljaren snackar bilar, bra dåligt, rekomenderar, han är tydlig, glad, lättsam, inte överdriven. En bra säljare helt enkelt, och jag faller blint. Precis som jag gjorde på kicks igår. värsta trevliga tjejen, snygg (!), lättsam, rekomernaderade vad som var mest inne blbala och jag var såld hahahaha. Snacka om sämst alltså men men.

En bra matdag har det varit i övrigt. (jag jag har inte så mycket att prata om) mamma var ledig så det blev goda biffar och svampsås..kanske inte jättenyttigt men ja åt ialf inte för mycket,,,, men efterrätt blev det...och hör och häpna. Blåbärspaj!

Onsdag imorrn
träning på friskis, hårt som fan! =), två viktiga jobbansökningar, sedan ska jag träffa jocke på kvällen. Sen hoppas jag det gått bra för emil på skolan så jag kan åka dit på fredag...håller tummarna!


kikar på topmodel nu..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.