2009-02-27 | 17:10:46

Män och kvinnor..

Idag har tiden rullar på oroväckande fort igen. Jag börjar bli orolig att man spidar upp tiden lite extra när man nått över tjugo strecket. Seriöst. Idag har jag fått lite gjort ändå men kunde ju vart bättre. Mamma väckte mig vid åtta, upp och fika sedan skulle vi storhandla på Willys. Kul. Gick ju bra dit trots allt, det var ju inte direkt rusning klockan nio. Sedan skulle vi åka och byta byxor på birsta. pappa vettu han är så kräsen så man blir galen. Han köper inga kläder men när han väl får då ska det klagas. haha.

Halv elva redan hade man hunnit med det dära. Sedan städade jag lite på mitt rum. Kollade igenom gamla fotoalbum. Hittade faktiskt lite bilder från när vi var i Bellas stuga. Sedan massa andra på avslutningar i nian, gamla komfa bilder mm. Jösses va små vi va förrut. Jag hade inte förändrats så mycket ansiktet är väl ganska likt, kroppen kanske lite annorlunda..

Efter städning och mat. Tryckte jag på svt för skidor. Men redan på första sträckan i stafetten såg jag att sverige tappa rejält. Då vare kört på en gång. Därför ringde jag bella. 1.40 min snack där då. Allt i vanlig ordning. Efter lite om och men beslutade vi att göra något av denna dag ialf. Nämligen att åka på bio. Män som hatar kvinnor. Den så rosade filmen som alla snackar om.

Nio skall vi se. Andra raden. Nästan längst fram. Hela sundsvall är väl på plats ikväll skulle jag tro. Men skall bli kul att vistas lite ute bland folket. Skall kanske nörda på något fik innan =).

Det är ju ändå fredag!

1 Kommentarer
Emma:

Skit bra=) Ha så kul!

2009-02-27 | 18:37:28
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.