2009-02-09 | 19:12:37

Mor och alla hjärtansdag

hejhopp...ja borde som sagt ta med kameran någon dag så jag får lite perspektiv på min dagliga vardag. Idag har det som sagt varit måndag. kände att jag var riktigt på g idag. Skulle sökt jobb idag men det blev att jag la upp mig hos kontorsfixarna..imorrn blire jobbsökningar. istället åkte jag på friskis och tränade stenhårt, helt seriöst. jag gick på fyndlagret direkt efteråt och kunde knappt gå omkring där..helt off. Köpte mig även ett gymkort, så nu Måste jag träna!! det var liksom lika bra att göra det tänkte jag. så nu kan jag träna stenhårt här i veckorna tills jobbsituationen löser sig.

Hem, duscha, se på lite alpint, äta. och sen åkte jag på stan. Var väl inte direkt jättekul på stan... har ingen dragning alls dit men aahh det är ju trevligt ibland. men som så många gånger förr nu skulle jag inte köpa något till mig själv. utan till andra. men det tycker jag är rätt kul. när jag väl lyckas. Mamma gick före. hon fyller ju år på torsdag. Hade en liten plan där men det tog fasen hur länge som helst att hitta. tror jag gick i 1,5 timme och bara ströva..suck. Men till sist så blev det faktiskte ett par nya skinhandskar, tänkte det kan ju vara bra, en liten neccesär med ansiktsproduker från Clinique och ett armband. kände mig riktigt rätt ute när jag väl fick det till handlingarna.

Sedan vare ju också det där med alla hjärtans dag presenten. den dagen infaller ju som sagt på lördag och jag åker till falun på fredag..så man måste väl vara snäll och köpa något trots att karln inte brukar köpa något...eller ja ibland får jag något i efterhand...men men hittade nått..tänker inte skriva men eftersom han ibland trillar in här. Men tror det blir bra..får väl köpa något till också för att få lite kärlek över det hela.

Aja nu ska jag titta på tv och vänta på hockeykväll..sedan hörde jag rykten om varmamackor..bra bra. Behöver en bra sömn så jag kan ta mig an en härlig tisdag!

so long friends



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.