2009-02-26 | 15:24:45

New shoes

















Hej

Äntligen en lite händelserik dag! Träning på förmiddag (såklart..) sedan ett trevligt samtal.. sedan hämtade jag mamma på stan för då var det dags att bege sig iväg till birsta. Mamma skulle handla vettu. Och jag skulle kolla på skor. Det var bara att bege sig in i metropolen. Trots dagen efter löning så vart det tag och lov lugnt inne på birsta. Bilar överallt men lugnt inne.

Mamma skulle som sagt ha en del grejer så det blev en tröja, en sjal, ett block till jobbet, nya kläder till pappa (hahaha) ljus och nya tabletter.. Själv så titta jag på skor och jag hittade ett par. Mamma tyckte de va skitsnygga hehe så ja det var väl inte så mycket att säga. Fick bli dessa dojjor, snygga till tajta jeans..måste köpa det..mina håller på att gå ut sig och ja annat kraft. Hoppas jag kan gå med dem ute också.. säkert bättre än de jag går i nu. Ah lycklig jag känner mig.. Mamma peja..så jag är ännu gladare för det.

In på Ikea där handlades en ny bauta skärbräda och nya tavlor till vardagsrummet. Mamma bjöd på pizzaslize och dricka i pausen av shopping haha.

Riktigt trevligt med lite shopping en sån här slask dag

Och ja..jag lekte lite med kameran..ibland är det skrämmande med bilder på sig själv..men aa ett gott skratt kan det alltid blir..Ett försök till lockigt hår idag!

so long

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.