2009-02-24 | 10:46:30

semlor och bus

Tjoho.

Tittade igenom min externa hårddisk igår. Där ligger det gamla bilder som vill se dagens ljus igen. Jag saknar riktigt gamla bilder dock..De äldsta jag har är typ från 2005 men jag vill hitta äldre. kanske skall skanna in några från konfirmationslägret eller nått. Det hade jag ju vart spännande. Men det blir inte så snyggt då istället.

Föresten Emma.. du som trycker på massor av bilder, har vi bilder från när vi var i Bella S stuga du vet när vi var sådär många..vi gick i åttan..a du vet. Vart är de bilderna?? Hade vi digitalkamera på den tiden eller hade vi en vanlig kamera...suck jag ser de där bilderna framför mig..

Ialf idag är det fettisdag. Idag är den enda dagen jag äter semla, eftersom det inte är gott. Eller ja inte mandelmassan ialf. Bläää. Papps och jag skall väl gå ner här i Sköna Skönsbergskurvan och leta fram några onytigheter. Kanske finns någon med annan kräm i. USch det där lät illa. Men typ vaniljsås..Öh ännu värre hahha. Nä men det finns säkert andra varianter. Hos svärmor brukar jag få med blåbärssylt hihi.

Emma den filuren hon är tydligen kvar i krokarna. Här har man dåligt samvete hahah så är kvinnan kvar. Blir möte med henne på la stada idag. Rykten säger två tiden..det är ju inte långt kvar..plus är det sprinten idag.! Gahh typiskt alltså. Ska jag missa finalen för att vara med polarna...Idrottsnörden har talat. Tack och lov för repriser och sammandrag.

Mamma hade tydligen kommit på att vi skall på Bite Line idag också hehhe. Jaha. Tacos en tisdag, Inte så dumt.

So long

1 Kommentarer
Emma:

Alltså jag kan inte hitta att jag skulle ha dom, men jag vill minnas att jag har sett nått kort därifrån fast det var nog inte mitt kort. Inget sparat, men ska kolla lite mer senare- Är det inte så att Bella S har dom då? Kommer icke ihåg, hade varit kul o så..på den tiden alla hade tandställning!

2009-02-24 | 12:48:09
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.