2009-02-13 | 11:14:12

SJ is my friend.

Hello folks!

Igår var en härlig dag, handlade fina tulpaner åt mamsen och dekorerade fint i matsalen. Mamma blev jätteglad för presenterna, hurra. Hennes skinnhandskar hade tillochmed gått sönder förra veckan, så hon tyckte det var helt perfekt med ett par nya. Är man inte duktig!

Ialf det var hockey igår också, hurra igen. Älskade hockey, vad skulle jag göra utan den va...Stå där och skrika i trängseln bland karlarna. och sedan titta på svettiga män jagandes efter en svart gummigrej. Åh. 3-3 slutade matchen, vilket i mina ögon inte var optimalt då alla andra av våra värsta konkurrent lag vann. typiskt. men alla poäng viktiga.

Nog hockey. Emil smsa igår och sa att han blivit klar med allt sitt arbete! Vilket i sin tur betyder att jag kan åka ner till kära falun idag. Japp resa igen, Sj igen, Falun igen. Herregud jag vill ha guldkort på tåget! Snart inte mycket slantar kvar...hua.. nästa helg är jag hemma för då anar jag att bus skulle komma.. =D

Aja Alla hjärtans dag blir ialf inte helt ensam. Hoppas mannen tänkt ut något..tveksamt men men! jag får väl planera nått i vanlig ordning.

Fredag den 13e läste jag på busbloggen, har väl nog inte drabbat mig så mycket trots att jag är mycket skrockfull..men jag fyller ju år den 13e så det kanske har med det att det inte gör så himla mycket att det är fredag idag. men peppar peppar så vill ja ju komma till falun idag och att allt går fint där borta.

Skall ta med mig kameran dit.. så kanske jag kan få med mig lite fina bilder hem!

So long


X2000 mitt andra hem i vinterkylan.
1 Kommentarer
Bus:

Ha det så mysigt, kul att den blev en tripp! Vi borde starta en grupp på facebook Sj- mitt andra hem...gått bra hittills för mig idag..peppar peppar* krams

2009-02-13 | 14:35:29
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.