2009-02-28 | 15:13:20

Tagen.



Igår när jag kom hem efter att ha sett Män som hatar kvinnor vart jag märkbart tagen. Typsikt sådana där filmer när man går igenom dem om och om igen, och hela tiden fastnar för vissa händelser i filmen. Jag hade inte läst boken, Tror självklart att boken är bättre. Det var en del partier som blev lite förvirrande men det gick ju att hänga med ändå.

Den var riktigt bra. Tyckte säkert hela sundsvall också, som var på plats i ettans salong igår kväll. Surfade lite igår natt för att skingra tankarna. Det gick tydligen sådär, jag hade lite läskiga drömmar..var nära att slinka med där..

I övrigt. Stor skiddag idag. Igen. Poor me. Alpint, Vasaloppssnack, Plex, längdskidor och nu är det nordisk kombination. Men det är jag inte lika intresserad av. Jag har hunnit med min 40 minuters runda i det härliga soliga vädret.

Mamma anlände just hem efter en jobbdag. Pappa är i sthlm och hämtar folk, Emil får jag inte tag på.. Men jag och mamma skall göra hemmapizza idag. De som brukar bli så goda...attans också!

Hockey står även på schemat idag. En helt betydelslös match då Timrå redan är klart för slutspel. Första gången man går på match utan nerver. Kanske kan titta utan att få huvudvärk eller liknande efteråt. Hoppas man kan spela bra eftersom det startar på torsdag.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.