2009-02-25 | 15:33:07

Working day.

















Klocka stå på 15.24 och tristessen är över mig. Det kryper i kroppen. Vad göra? Finvädret ligger över en. Mamma tog just en promenad på stan. Hon skall shoppa i vanlig ordning. Hon och jag som ska på Birsta imorrn. Den dära vettu.

Dagen såhär långt:

08.00 - Frukost och Tidning, vanliga snacket med pappa
09.15 - Friskis och Svettis, Löpning och styrke av rygg och armar
10.35 - Snabb dusch
10.43 - Ännu snabbare lagning av soppa och ägg
10.45 - Skid VM Sprintstaffet
13.00 - Jublar åt VM Silver för damerna!
13.30 - Svär åt norrmännen som alltid vinner..
13.45 - Äter gårdagens semla - utan mandelmassa istället med vaniljgegg
14.00 - Forsätter surfa.
14.15 - Tar tag i en ansökan som skickas in lite senare.

Det viktigaste är så gjort idag. Träning, Skidor och Ansökan..Bajs också. Skall laga kycklig vid fyra. Det får bli nästa projekt. Blir med grönsaker och sötsursås. Skall få ett schema från emil som håller på med någon diet. Inga kolhydrater osv. Skall anamma detta.

Tänk om jag kunde få ett såntär ryck som bella och göra mig till 80-tals brutta..Fan alltså. Jag borde ringa till henne och surra..för vi sågs ju liksom igår bara..

So long.
1 Kommentarer
Emma:

Du ser ut att ha det tufft..

2009-02-26 | 14:25:22
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.