2009-01-16 | 16:28:03

Dålig ursäkt..

Hej. idag skulle jag träna igen. Vaknade i vanlig ordning klockan nio..ja blir så less. jag måste sluta se CSI på kvällen för att kunna vänta på att 2/5 men börjar efter tolvsnåret. Men nu har jag förskt i en vecka utan att lyckas, och det är ju inte så konstigt då att man vaknar nio istället för åtta.

Så idag när jag tänkte. nu ska jag vara duktig igen kom jag upp och ser att termopetern står på -19!! never in my life att jag tänker gå ut..plus står bilen i garaget för att annars skulle den gå mitt itu i denna kyla. och när bilen står där..vill jag inte köra ut den. Det är typ en millimeter mellan bilen och väggarna. Vilket en gång orsakade en olycka när jag skulle köra in den..vi talar inte om det. därför får jag inte eller vill jag inte köra ut saken. Nu sitter jag här med dåligt samvete. Emil biffar som en tok och jag säger hela tiden att jag skall bli fit. men imorrn SKA jag träna innan hockeyn!

Emils kompis håller på att göra ett träningsschema åt mig! skrämmande värre. Sedan skall jag även få kostråd som jag skall följa! så inget mer gottätande.. skulle haft någon o träna med bara.. ja måste puscha mig själv..boring.

i alla fall nu har tiden spenderats vid jobbannoner, har fått iväg en bra idag, en till väntar innan kvällen. har sett en del intessanta som jag måste fixa innan London..

Ikväll äre väl Let´s Dance..då skall ja nog glo...samt på spåret där Filip och Fredrik är med..Är det samma sändningstid?

Fikat igår med Pilvi på nya ekologiska cafét här i Sundsvall var trevligt och mysigt och en god vitlökskycklingmackamedkesoochhalomi samt sallad och tzatsiki till var bra och förmodligen nyttigt. Plus poäng där!

..................................................Jag måste skaffa mig en kamera när jag blir rik så jag kan fota lika mycket som bus..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.