2009-01-03 | 11:21:10

Inflyttning hos Skyttedal/Noord

Hej friends, nu är man tillbaka i stockholm efter en härlig tid hemma i S-vall. Semestern kunde ju inte avslutas bättre med ett nyårsfirande hos Bella. Som vanligt var det god mat och härlig underhållning från alla parter.

Bella tog på sig en platspåse på huvudet och tog nog ett av de sjukaste korten på länge. Att hon sedan inte kunde andas under påsen är en annan sak. Emma slickade folk i öronen och dansade hejdlöst med emil i hallen. rickard satte upp håret i en hästsvans och såg allmänt slekig ut. Johan söp på i vanlig ordning. Jag var väl relativt lugn vissa gånger, men smög iväg med lars och tog några jäger vilket satt bra i magtrakten. Emil var i sitt esse igår och berättade gladeligen om den svenska historien för Hammars. Jösses, jag behöver inte bertätta om vår promenad hem.. hahah

Men ialf nu är det verkligeheten igen, skall börja sälja Omgea 3 från Fritt Flyt nu på måndag. Så det gäller att plugga på..men som sagt nu har jag på allvar ögonen öppen för andra saker...

Ikväll kommer min kära malin tillbaka till Sthlm för att ansluta till Sara Skyttedal som har inflyttningsfest i sin fina lägenhet i Haninge. Det kommer bli en riktig höjdare!


Jag och Sara


maria och malin
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.