2009-01-13 | 12:26:41

Shit nu är jag hemma på allvar..

Hej hopp, här är jag, hemmastad på två sekunder. Känns bra, men lite oroväckande, bäst att inte bli allt för bekväm, det är mycket som väntar framöver.

Idag sov jag länge, kvart över tio??!! jösses men det var skönt ändå även fast jag blev förvånad över det sena klockslaget. Men jag har ändå hört av mig till mina gamla arbetsgivare och hoppas det börjar ringas snart. Har även kollat på ett gymkort på Friskis, de var billiga så jag kanske slår till. Sparar mig lite till bara. Känner nästan för en löptur idag, när tvätten är klar, håller på i tvättstugan hehe.

skall söka ett jobb idag lite extra grej här i s-vall sedan blire sökningar som vanligt neröver. Skall skriva J-20 idag också, kommer inte åka dit utan håller koll hemifrån. skönt att få pyssla lite. Skall göra korvstroganoff också yehh. Blir nog ams imorgon eftersom jag anar att det stänger tre.. ska kolla upp det. Vet inte direkt om det ger något att stå arbetslös eller inte men vem vet.

Oj listan börjar bli lång nu. Det skall ju även bokas till London idag. oj oj. Hotell och flyg, sedan tar jag en tradera biljett el liknade ner till sthlm dagen innan. härligt upptagen hela dagen, plus att jag skall spela TP med pappa...

Jag känner mig på ett bra humör, hoppas Pilvi hör av sig så vi kan boka in fika på torsdag =)

So long tills vidare


hahahh skål.. 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.