2009-01-09 | 12:30:35

VVV-dag väntar

Nu sitter jag här och väntar på klockan.

Idag kommer busemma ner till Sthlm för att hänga med mig såhär sista dagarna innan jag beger mig norrut. hua.
Men ialf, det blir nog kulturellt på menyn idag, vi ska nog dyka förbi nationalmuseumet och titta på lite konst. Det är en konstutställning som handlar hur man kan lura ögat. Tror jag kan bli riktigt intressant och roligt.

Sedan skall vi bege oss till söder, för lite härlig tapas på ett ställe som heter La Cucarcha, jätte poppis ställe där på söder så jag hoppas vi får ett bord.. men det skall nog gå fint. Blir riktigt gott med tapas, sitta och tjattra en massa tok och kanske bestämmer vi oss ikväll också..

Sedan efter god mat kan det hända att det blir någon drink ute i det fria...vem vet. får se vad plånboken tål i dessa tider. Men va fan.



2 Kommentarer
Bella:

hahahaha jag ha sokt jobb pa det dar stallet en gang i varlden. och ang. london sa passar 22-25 jan bast...sandra kommer namligen den 5:e feb.

2009-01-09 | 18:52:25
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
bus:

Vilken härlig dag, kanske repris i London med Bella..

2009-01-12 | 10:18:37
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.