2009-07-10 | 18:10:37

Beat it!


In London 2009

Fredag är kommen. Veckans ledighet är snart över och på måndag gör man en vecka innan det bli ledigt igen.
Veckan kunde faktiskt inte pissa mer nu kan jag säga. Det har regnat exakt hela veckan. Jag vill inte vara bitter. Men va fan. En dag åtminstånde! Jag som skulle sola och bada..lär väl bli lite av den varan denna sommar om det fortsätter såhär. bajs.

I alla fall så var ju resan toppen ändå så jag har ju varit iväg på lite semester. Sedan har jag också köpt Emils födelsedagspresenter vilket också känns skönt. Blir spännade och se vad han tycker om vad jag köpt. Men jag är nöjd och tror han kommer tycka det är intressant..

Nu är snart presenthandlingen klar för denna månad. puh. Visste inte att jag hade så mycket folk omkring mig som fyller år nu. Först Lars 21a juni plus examen, Emils farfar var tillome 18e juni, Pappa 5 Juli, Svärmor 12e juli, Bus plus examen 24e och Emil 31:a..Kommer säkert in någon fler... Men jag gillar ändå presenter =)

Hur spenderas denna fredag kväl? Med tanke på att det blåser och regnar sodvästligt så blir snoken inte så långt utanför dörren. Ska ringa Bella o tjattra lite kanske. Om hon åkt hem från Norrfälls. Annars så sitter jag framför Tv.n och följer Golden Leage hela kvällen. Underbart. Rom hade 28 C plus.. Stackarna.

Inte för intet man längtar till Mallis.

Emil kommer ju hit i natt...han ska ju på partaj den rackarn.

So  long.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.