2009-07-04 | 23:22:12

Erica <3 Mallorca







Idag hände något spännande och oväntat, det kom som en överraskning och gick i världes fart. Vi firande pappa i förskott på Saffran idag. Underbar mat som man lätt skulle kunna äta dagarna i ända. Mamma tyckte det var riktigt gott, hennes första gång där. Pappas andra, och Min tredje..iår.

Vi pratade lite lätt om resor i slutet av middagen. Det fortsatte bara lite lätt när vi kom hem. Av farten satt jag och pappa och tittade runt lite. Han sa att han ville åka bort i november. Vilket han sagt ungefär varje år men det har inte varit mer än så.

Men ialf han kollade lite snabbt när han var ledig. Och fråga om det här flygbolaget Norwegian Airlines som jag och emil åkte med till Istanbul hade några bra resmål. Av bara farten hamnade vi på en resa till Mallorca. Resan var billig. Vi surfade i samma veva in på booking.com och tittade. Jag tryckte på första bästa hotell som såg bra ut. Bra pris, bra läge plus halvpension.

Aja tänkte jag. Titta och glutta lite på resor tillhör ju vardagen för en annan när man vill drömma sig bort. För pappa var det inte riktigt så. Han sa bara. Nu bokar vi det där! Jag svarade, Va, NU?! men..

Mer hann jag inte säga. Det gick så fort. Jag blev helt överkörd. 10 minuter senare. Var flygstolen betald, hotellresan bokad, rum på Arlanda beställd medan jag själv shippade efter andan.

Så i November åker jag och Pappa en vecka till Mallorca!!

Jag som inte ens gillar sådana platser som är så turisttäta osv. Men jag tycker detta kommer bli oerhört spännande och roligt. Vi skall även hyra bil och åka runt. Oj vilken Lördagkväll! Gatufesten - låt mig skratta.
2 Kommentarer
Bellla:

vadå turistort. mallorca är ju typ en av de vackraste öar som finns. :)

2009-07-05 | 15:34:37
Bella:

faaaaaan vad jag ser fram emot imorrn. ta me dej glitterstrassen!!!!!

2009-07-05 | 17:29:01
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.