2009-07-14 | 22:48:54

the update

Oj tjohopp va dålig uppdatering det var. flänger på jobbet och åker mellan emil och hem, försöker ta vara på den tid som är med den man håller kär så att säga.

Igår pratade jag dock med min kära vän Pilvi över Skype. Så himla roligt att se henne. Var evigheter och det var roligt att prata igenom vad som hänt för oss båda under tiden vi varit borta. Finlands väder hade varit som vårat så det var ialf en gemensam nämnare. Blir att bila lite i dalarna framåt hösten skulle jag tro. I Leksand har jag ju bara varit på hockey..det var ju inte direkt igår.

Jag köpte även smooties och drink boken till mig själv idag, en likandan som jag köpte till Lars. Så på fredag ska jag premiär prova någon godhistoria med melon och annans.

Den här helgen bådar gott tycker jag. Imorgon blir det premiär på Harry Potter och halvblodsprinsen kan inte längta mer. Nörd som jag är. Direkt efter jobbet blir det snabb äta sedan startar filmen 17.30 Jisses!

På fredag vankas det även party om allt ser ut enltigt planera och på lördag blire nog lugnt med vänner el karln. härligt värre.

Nepp dags att sussilulla. Upp tidigt för hårt arbete väntar.


Gammal bild på mig Jenny och Pilvi
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.