2009-07-02 | 17:36:45

Two on Tour


Majs i Istanbul 1 lira

Nu har jag svettats dagen lång. Arbetet idag gick bra utan större händelser. Inte givande men det kirrar i kassan. Emil jobbar natt så inget dopp när värmen är som värst. Promenaden låter vänta på sig till kvällen. Eller runt sju. Ska ta stavarna runt sjön.

Ikväll är det även gatufesten. Som trots besöket igår gav vissa vibbar om inträde till det ända som händer i staden. Så skall jag nog hålla mitt ord och stanna utanför. Jag klagade förra året. Men i jämförelse med då var det hundra gånger bättre. The Ark, Håkan, Uggla mm. Iår. Ace of Bace, Ledin, Lena och Orup, EMD.. 90-tal, gampatrask, två ådriga samt tre dockor av plast. Jag tror nej.

Men man skall aldrig säga aldrig.

Nä jag ser mer planer för nästa vecka. Ledighet och öppet för förslag och trippar. Norrfälls, Laxsjön, kubbkväll, Västerås, Åland?

Jag vill ha någon kallt i min strupe. Inte H2O, Inte H2SO4 heller. men en viss del av det ha!

Tänkte i mitt vildaste sinne se Brittan. Men biljtterna var en kostand på tusenlappen. Tyvärr. Hade kanske vart lite kul.
1 Kommentarer
Bella säger hej på kvällskvista:

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHHA HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-04 | 01:03:34
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.