2009-06-20 | 16:24:53

" Jag vill ha röv!"



















Midsommar 09 gick i lugnhetens tecken. Det var inga tokigheter med pinsamma danser och spektakulära maträtter. Vi var ett litet gäng men vad gör det. Förra året slog vi på stort med fin matlagning men iår orkade vi inte stå vid någon spis. Utan jag och lars köpte in grejor på ica maxi som bara behövdes ställas fram.

Grillad kyckling, potatissallad och en grönsallad samt en kolapaj och vispgrädde till efterrätt. Smidigt och gott.
Vi snackade om allt möjligt ute på balkongen. Lyssnade på nostalgimusik på spotify och Bella sjön till Tyskarna från Lund.

Emil kom när natten började infalla sig på allvar. Han och bella sjön med lite i "Jag vill ha röv" låten som jag och lars inte alls hade hört.

Lars gjorde några slutliga drinkar innan det var dags för att ta Blå Blixten hem.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vill också Gratulera Patrik och Lotta som har Förlovat sig ute på i Norrfällsviken på Midsommaraftonen!
Lät otroligt romantiskt och framförallt roligt.
Så grattis igen!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.