2009-06-03 | 18:50:33

Lots of P.








fruktansvärt gammal bild..hos emil..många år sedan. usch.

Malin och Jag


En uppsjö bilder drog jag till med denna blåsiga men soliga onsdagskväll.

Jag sprang som sagt mitt första vårruset igår. Eller snarare joggade. Det var himla kul och det blir klart fler gånger om än betydligt snabbare och med mer förberedelser. Man vill ju nå toppen lite grann eller hur. Många damer i alla åldrar var där. Över 6000 pers. Tror jag aldrig sett så mycket kvinnfolk i mitt liv. Fick vänta bra länge innan mamma och hennes gäng kom ingående. Men en välbehövlig picknickkorg kom bra till hands när kylan tog fart. Lite värme hade ju inte skadat.

Idag har jag hållt på med mycket P. Presenthandling, Packning, Pengar, Papper ja allt på P. Strosade på stan idag i handlingens tecken. Inte till mig dock hihi..till nån annan. Men till mig fick jag ändå med mig en liten hårspray och mousse. Så jag kan se normal ut i Turkiet.

Appropå inget. Men äre någon som äter 36:or i skor i Sundsvall!! Jag har varit i hela stan och hela Birsta, finns inte en enda 36:a i några sandaler. Slut, finito, borta, överallt. Suck! Får leta sandaler i Istanbul istället.

Handlingen gick bra tillsist. Fick hålla på ett tag men jag är rätt nöjd =).

Mötte Pappa på stan också. Han ville inte laga mat idag så han bjöd mig på Kina. Lyckans dag! Blev något nytt. Biff med kinesiska grönsaker. Den satt som en smäck.

Just nu:
Drömmer om en till resa inom en snar framtid. Klaffar det så kan det bli verklighet.
Lyssnar blues och jazz på Spotiy
Väntar på Emil som kommer med 609:an.
Vill veta vart min resväska är någonstans innan panik utbryter.
Hoppas mamma och pappa köper något gott på affären.

1 Kommentarer
Emma:

Fina bilder!

2009-06-03 | 23:34:32
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.