2009-06-01 | 18:03:14

solen skiner



En riktigt bra dag. Solen har bjudit på sig från sin fina sida här i Sundsvall. Humöret känns riktigt på topp. Konstigt det där med väder. Men härligt är det.

blev en 5km runda idag. Det var inte direkt igår jag sprang eftersom jag styrketränat ett halvår har inte konditionsträningen varit i fokus. Så det var lite tungt idag. Klarade fint första varvet men med solgasset mitt i ansiktet blev det andra varvet lite värre. Men jag tog mig runt och lär nog också göra så imorgon när jag skall springa Vårruset för  första gången!

Idag har jag även skrivit en ny jobbansökan, det gick av bara farten. Så skönt! Bra jobbat! Blir korrläsning av den imorgon så skall jag sända iväg den. Bara att kämpa vidare som sagt.

Nu tar jag lillCorollan till bergeforsen för en kväll med mannen =)

Vill även Gratta LARS som varit super duktig och klarat av sin utbildning som sjuksköterska!!!!
Riktigt stort!
Vi ses när du kommer hem =D
1 Kommentarer
Lars:

Tack så mycket!!!!

2009-06-01 | 21:23:54
URL: http://larshan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.