2009-06-02 | 15:47:30

Uppladdning

Sitter på balkongen och myser.
Har just laddat upp med lite pasta och en snabbgjord stroganoff.
Pasta är alltid bra.
Några timmar till Vårruset nu så maten lär lägga sig innan dess.

Känner mig rätt pigg och redo för ett lopp idag.
Hoppas det går bättre än igår, tog ingen tid men jag är ju förmodligen inte sämst.
Fick ju veta i torsdags att jag skulle springa så mina förberedelser är ju inte stora.

Ska jag springa något fler år då skall jag träna löpning innan.
Styreträningen hela våren är ju ialf bra i sig men lite mer kondis behövs ju.
har ju såå mycket muskler att släpa på nu! Hah

Emil sa att jag måste köpa Melonremmar åt honom..
Att han alltid fått de av hans mamma när hon sprungit. OK.
Jag skall hålla utkik.

Blir nog kul det här tror jag. Inge regn heller utan lite mulet men ändå värme.
Perfekt så slipper solen gassa än i ögonen så man kolavippar någonstans i loppet.

Nepp nu blir sista filandet.
Hörs!


Foto: Lotta.

5 Kommentarer
Bella:

sv; Hehe. men jag tyckte det var aspinsamt. lite "en viss person"-varning på det.

2009-06-03 | 13:27:53
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Bella:

så fort jag fått ut mina skattepengar. kan vi inte ta en sista minuten då? jag skulle vilja åka till portugal eller kroatien. hör av dej om förslaget lockar.

2009-06-03 | 15:44:42
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Bella:

om vi åker till portugal kan vi kanske ta en tur till lissabon ;) ja tror den stan e lite småmysig lite europas svar på san franssico aningen fattigare dock men mysigt...hoho.. fan vad ja går an

2009-06-03 | 15:46:05
Bella igen haha:

AAAAAAAHHHHHH!!!! Jag hittade en sista minuten till italien på ving. jävla kuk....vi måste hålla utkik

2009-06-03 | 15:48:33
Emma:

Hur gick det igår för dig? Tog du dig runt? kramar

2009-06-03 | 16:57:43
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.