2009-06-26 | 18:18:43

wonderful .sad


Älsklingen var överlycklig av att hitta minnen från de forna Vikingarna som varit i Hagia Sofia för tusen år sedan.
Kan det ha varit svenskar som spatserat här..




Lite kladdig turkisk glass



Bjuder på lite bilder denna gång. Har varit frånvarande pga mycket jobb, varma härliga dagar och ljumma kvällar med mysiga promenader.

Michael Jackson avled igår också. Något som inte undgått någon denna dag. Jag väcktes av nyheten igår natt. Trodde inte det var sant. Känns hemskt, sorgligt och vi har mist än av våra största. Har läst alla hemska artiklar på nöjessidan i skvaller pressen. Det är som att gräva ner sig i sorg när man får höra så mycket av en person dess liv och dess slut. Sorgligt.

I övrigt så skall jag ta racerbilen till emil strax..han är lite ledsen över att datorn pajat så jag skall väl köpa med mig nått gott så han blir lite gladare. Imorrn försvinner vi iväg till Vemdalen på släktträff. Emils mammas sida har storträff. Där står jag nämn som fästmö i släktträdet..hm. Roland Zerdermark eller hur han nu stavar är också där. Kan bli spännande.

hejpa
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.