2009-03-02 | 18:19:56

Bröllopsdag i Sundsvall

Alltså nu dog jag en smula. Lyssnar på MixMegapol. En tant ringer in och berättar att hon tycker att Victoria och Daniel skall åka på sin Bröllopsresa till Sundsvall!! Alltså snälla nån. Kvinnan själv hade varit här på sin bröllopsresa..hon och sin Jan..

Sundsvall och bröllopsresa. Nä dra mig baklänges. kvinnan: Det är så mysigt och vackert, det finns så mycket att göra, god mat ja allt. Vi bubbla och va på stan, det är så mysigt och alla är så trevliga!!

Allt detta med en föga fin norrlandsdialekt.

Va! Ursäkta! Jag måste hämta andan.

Emil...få inte för dig något.
2 Kommentarer
ErikMoberg @*:

blir nog toppen :)

2009-03-02 | 18:39:12
Emma:

jag döööör, är det sant?

2009-03-02 | 19:16:25
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.