2009-03-25 | 22:04:06

Cell.



Hockeyn gick visst inte som jag ville nyss.

Men en bra dag har jag haft idag. Ledig och grejat på lite. Typiskt att det skall gå så fort hela tiden. Man hinner ju knappt vakna innan det vankas nionyheter och kvällsporten. Jösses.

Jag inväntar fortfarande samtal från chefen...har han glömt mig?

Idag har jag drömt om Singapore, Aruba, Serchellena och Kaula Lampur..

Imorrn blir det mycket. Tidig morgon väntar för det vankas cellprovtagning på sjukhuset klockan åtta. Sedan skall jag skjutsa päronen till tågstationen för dom skall åka till Stockholm för att se Brolle. Sen hoppas jag hinna åka till gymmet och köra ben. Och klockan tre skall jag jobba.

Just nu längtar jag så mycket till Dalarna också..

Kämpa nu.

Somnade efter maten idag. Pappa hade gjort kyckling med Tika Masala. Vadå Gott!!

Hur skall jag nu kunna somna innan halvtolv..
1 Kommentarer
Emma:

Brolle vill jag också se...

tack det gick bra men är arg och besviken känner mig grymt lurad. Fan helvete det var ju en praktik plats. Vi hade kommit överens att jag inte skulle ha det nu...utan att säga nått kom jag dit med jobb jobb i skallen. Ska äta upp min HL imorgon!!! Luktar utnyttjning, vill inte jobba i den branchen - magkänslan sa nej. Men jag fick det, men måste säga nej...ska bara ha utbildningen annars blir jag deprimerad, ska dit på fredag. OOOOOOO vad less jag är nu:(



Annars nöjd med mig själv=)

2009-03-25 | 22:35:58
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.