2009-03-12 | 17:43:28

El är nästa steg



Jag har varit lite frånvarande några dagar. Det har hänt lite här för en gångs skull. I Tisdags var jag på intervju för GodEl. Ni vet elbolaget med Lasse Åberg. Elbolaget som skänker all sin avkastning till välgörenhet.

Ja dom. Jag träffade en kille därifrån på arbetsförmedlingen i fredags. jobb för tusen. Pratade lite lätt där och lämnade mitt CV. I måndags ringde de och hörde om en intervju. Tisdag intervju, jag och en kille som heter Thomas intervjuades. Mötet skedde på Strand Hotell. Vi träffa Christian som är regionschef. En trevlig skåning.

Intervjun gick bra och vi fick båda besked om att vi fick jobbet! Häftigt

Idag har jag varit på utbildning som hölls på Ikea där GodEl nu säljer sina avtal.

Det gick väldigt fort allt. Men det är ju kul. 

Men betydligt mer seriöst. Det kan jag lova. (Inga 11 dagar i rad 10 timmar om dagen jobb)

Japp jag skall testa säljjobb igen. Något jag vet hur det är. Hårt jobb krävs såklart för att lyckas. Men nu kan jag testa på hemmaplan och känna hur det känns. Vilket är mycket bättre. Självklart. Det skall bli roligt. Kollegorna är skyssta min chef är bra. Det känns bra. Nu ska jag bara lära mig allt om El. Men jag kan en hel del efter idag.

Man känner sig så smart. El är ju krångligt och svårt. Men när man kan då äre fasen kul.

Produkten känns också riktigt bra. Inget kreditkort någe mer. Utan bra el. billigt pris och pengar går till välgörenhet. Det är bra.

Jag testar en månad och ser hur det artar sig. Jag skall satsa och plugga hårt och bli en bra säljare igen. Absolut. Nu har jag även timlön (annars hade det inte blivit av) då vet jag att jag verkligen Får pengar.

Söndag blir första riktiga dagen. Ikea står vi på.

Hahha har redan börjat sagt Vi.
1 Kommentarer
Emma:

Grattis, hoppas det blir bra för dig=)

2009-03-12 | 21:02:37
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.