2009-03-10 | 11:07:16

fabrik












En vanlig lördag i Skönsberg. Dagliga promenaden runt havet. Lite matning hos änderna och den goda gärningen var så gjort.

Idag är det tisdag redan. Fick reda på att Zanz Spa gått i konkurs. Där jag köpt ett presentkort till emil, för X antal kronor. Lär väl inte få tillbaka några pengar där inte. Ringer Ringer.

Igår var en bra dag. Timrå vann i sudden. Glädje utan gränser.

Idag ett möte igen. Får se hur detta går..Spännande. Är jag redo?

Hua..är det snart torsdag igen också?

Men imorrn kommer jag få en ny blå vän..återstår att se.

So long
2 Kommentarer
Emma:

du måste vända dig till konkursförvaltaren/advokatbyrån och lägga in en fodran på pengarna (p-kortet)..det är ända chansen att få tillbaka nått. Men ställ in dig på att du inte får nått, för det är leverantörer, bank o liknande som får pengar ur kk i första hand...



Mkt tråkigt, gulliga tvillingar som drev det - hjälpte dom med massa möbler och mindre design när jag jobbade på Kaaza. Tråkig trend, mer tomma lokaler och mer folk på AF.

2009-03-10 | 13:47:52
URL: http://buckley.blogg.se/
irre:

hej, ringde o hörde med dem. de låg i förhandlingar nu men förhoppningsvis skulle de få öppna igen om två veckor..! ja håller tummarna. för då vare ju inga problm.

2009-03-10 | 14:13:42
URL: http://tresjulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.