2009-03-26 | 09:25:46

First round

Godförmiddag.

Kom på att jag tänkte fel med att det är sommartid på söndag..man får ju sova en timme kortare inte längre. Sa till mina jobbfriends att vi flyttar fram en timme..men ändå fattar jag inte det betyder ju att det blir en timme mindre festande inte en timme mer..

Suck, får ta det när jag träffar dem senare idag. hah. Puckostämpel.

Har för en stund sedan varit på cellkollen. Det var den kortaste undersökningen jag varit med om. Det här slog tandläkaren. Högst en halvminut med en trevlig dam. Ingen smärta hann knappt fatta att det var över..Jag kanske är
öppen som en gata haha! Aja 6-8 v kommer svaren.

Snart skall päronen till Sthlm. Fortfarande avis..

Sen skall jag träna mina stackars ben och rumpa.

Tänker på bus som fick gå på en dumintervju igår..Hoppas det blir bättre på fredag!!

Jag återkommer säkert efter träningen.

Ha det bra så länge.

Mina favoriter!

1 Kommentarer
Emma:

Tack, också mina favoriter=)

2009-03-26 | 12:08:35
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.